Dag 3, 9 mei Elko Nevada

9 mei 2022 - Elko, Nevada, Verenigde Staten

Reno naar Elko

Vandaag was het vroeg  en dan bedoel ik echt vroeg! wij zijn nog niet aan de tijd hier gewend dus om 5 uur waren we al wakker.
Uiteindelijk om half 8 uitgecheckt uit het hotel, ontbijtje gedaan en richting downtown Reno gegaan.
zo tegen 10 uur zijn we richting Elko gereden, als je hier ergens heen wilt zal je moeten rijden, ons eindpunt is Mount Rushmore in Keystone.
Gelukkig geven wij niks om rijden, onderweg is veel te zien, af en toe stoppen om de beentjes te strekken of de inwendige mens verzorgen.
Als het goed is zijn we erop 11 mei, vanuit daar gaat het dan naar beneden naar Oklahoma City.
Het avontuur van de koffer van Terence is nog niet afgelopen, het blijkt dus dat de koffer  van San Francisco naar Tucson is gegaan. In de United App zag ik staan dat de koffer in Tucson was ( en dus niet zoals zeggen kwijt, ja kwijt , nergens te vinden  nada niks)dus maar weer eens bellen .
Werkelijk het blijft wel erg moeilijk om je verstaanbaar te maken bij een medewerker die zo gebrekkig engels praat en amper te verstaan is, en jullie weten geduld is niet mijn ding😂😂😱😱
Maar uiteindelijk zij  ze ja “mevrouw hij staat alweer in San Francisco sinds 7 mei”  , ok en waarom  ben ik dan al 2 dagen aan het bellen ??????
Mevrouw we gaan de koffer sturen naar Elko naar het hotel , dus morgen is de koffer er ?
Ok fijn dan.
Jullie raden het al geen koffer, weer bellen hebben ze de koffer naar Tulsa gestuurd😂😂😂😂.
Waarom weten ze zelf niet. Maar morgen word de koffer bij ons hotel in Evanston afgeleverd hij gaat van Tulsa- Denver - Salt lake city mag wat kosten. Die koffer heeft nog meer mijlen afgelegd dan ons.  Ben benieuwd of het wel zo is en of het wel de juiste koffer is , heb zo’n vermoeden dat dit nog niet over is.
Zijn toch maar even gaan shoppen voor Terence.

Zo dadelijk lekker eten en eventueel naar de Bioscoop nog even kijken welke er spelen.
Groetjes van ons beiden 👍👍