Dag 2, 08 mei, Wat een weer 😉😜

9 mei 2022 - Sparks, Nevada, Verenigde Staten

Als we weg gaan uit Sacramento is het 69* F. Maar we gaan de Donner Pass over naar Reno, wat inhoudt dat het onaangenaam koud gaat worden. En dat hebben we geweten. Vrachtverkeer wordt aangehouden en gecheckt of zij in bezit zijn van sneeuwkettingen (?) en de personenwagens krijgen het advies om de All Wheel Drive in te schakelen als de situatie erom vraagt. Verscheidene ongelukken vinden er plaats of zijn net gebeurd. We krijgen te maken met sneeuw, mist en harde windvlagen. Vastgereden sneeuw op de weg, langzaam en soms erg langzaam verkeer, stug op de linker weghelft blijven rijdend en mensen die overal schijt aan hebben en stug over de limiet gaan. Sneeuwploegen aan het werk en heel veel stilstaand verkeer.

In Reno volgt in het hotel de laatste update vwb de camo-tas. Vlgs de berichten die Anna binnen krijgt is hij onderweg, dan weer is hij nog steeds in München en dan weer is ie nog steeds in Amsterdam, Schiphol. We gaan en moeten er vanuit gaan dat we de hele camo-tas niet meer terug zullen zien. Ik moet dus een hele nieuwe garderobe aanschaffen en we gaan gelijk daaraan beginnen.

Winkelen bij Ross en we komen terug met 4 onderbroeken en 6 paar sokken 😂😂😂.

Ons hotel maakt onderdeel uit van een casino maar daar hebben wij geen zin. Op de kamer dit bericht maken, kasboek bijhouden, evt foto’s plaatsen en dan mag van mij het licht uit.

Ik zal proberen om morgen eens wat positief of positiever te schrijven maar ik beloof niets.

Mssch tot morgen 😜

1. Jaap & Gea:
    9 mei 2022
    Brrr ik moet er niet aan denken. We gaan op naar mooi weer en mooie verhalen. Sterkte en succes vanuit een super warm NL (erg hè).
    Dikke knuffels dan maar😘
  2. Rolf en Jacqueline Hoyer:
    9 mei 2022
    Waarom ga je op vakantie waar het koud is? Deze dagen hebben we genoeg in Nederland. Maar ja, sneeuw? Hebben we hier ook niet meer zoveel gezien. Maar hoeft ook niet van mij. Ik wil alleen foto’s als jullie in de zon zitten. Maar ja, jullie zijn tenminste op vakantie. Probeer er in ieder geval ervan te genieten. Geen stress, hoofd leeg maken en wat niet is, is niet. Je hebt sowieso 4 onderbroeken! Ik weet niet wat je met zoveel moet? ( haha). Geniet er van, mens erger je niet kun je de rest van het jaar thuis ook spelen! Gr.
  3. Ingrid:
    9 mei 2022
    Hopelijk vat je niet ook nog een kou met alleen sokken en onderbroek aan. Misschien moet je dan toch maar alles tegelijk aantrekken. Maak er een mooie reis van samen. Groetjes uit het Zonnige Mariaheide.